Geçtiğimiz günlerde Nissan’ın son
zamanlarda yoğun iletişim gerçekleştirdiği Juke lansmanına katıldık. Marka
yetkililerinin de katılım gösterdiği özel lansman çıkışında otomobil almayı
düşünen herkesin aklında bir Nissan Juke’un belirdiğine eminim.
Tüm sebeplerden önce Nissan Juke’un
çok genç ve enerjik bir algısı var. Bu algıyı, otomobilin tasarımı ve markanın
konumlandırması sağlıyor öncelikle. Bu markayı müzikle, etkinliklerle bağdaştırıyorlar
ki haklılar. İletişim dili de bu nedenle gelenekselin ötesinde… Gecede Nissan
Juke’un sloganı hashtaglerle tanıtıldı. #senneredeysenpartiorada hashtagi ile
sosyal medya paylaşımları gerçekleştirildi.
Ürünün tasarım dışında diğer öne
çıkan özelliği konforu ve iç dizaynı. Bir otomobil tercih ederken elbette
sadece tasarımına bakmayız. Hem tarzımızı yansıtacak şekilde hem de
ihtiyaçlarımızı giderecek şekilde bir ürün tercih ederiz. Bu noktada diğer özelliklerini
de bu yazıda paylaşmak istiyorum.
- Juke’un DIG-T 115 benzinli motoru, düşük ağırlığı, Stop/Start özelliği ve ortalama 5,6 litre yakıt tüketimiyle daha ekonomik ve çevreci bir performans sergiliyor.
- Sky Pack versiyonundan itibaren sunulan panoramik sunroof ile daha aydınlık ve ferah bir konforun tadını çıkart, dilediğin an yolculuğunun havasını değiştir.
- Şerit Takip Uyarı Sistemi
- Kör Nokta Uyarı Sistemi
- Hareketli Nesne Algılama Sistemi
Kendisini ‘’şehrin yaramaz çocuğu’’ olarak tanımlayan Nissan
Juke ile ilgili detaylı bilgi için bu adresi ziyaret edebilirsiniz.
No comments:
Post a Comment