Friday, December 25, 2015

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ BİR OTOMOBİL DENEYİMİ: NISSAN JUKE




Geçtiğimiz günlerde Nissan’ın son zamanlarda yoğun iletişim gerçekleştirdiği Juke lansmanına katıldık. Marka yetkililerinin de katılım gösterdiği özel lansman çıkışında otomobil almayı düşünen herkesin aklında bir Nissan Juke’un belirdiğine eminim.
Tüm sebeplerden önce Nissan Juke’un çok genç ve enerjik bir algısı var. Bu algıyı, otomobilin tasarımı ve markanın konumlandırması sağlıyor öncelikle. Bu markayı müzikle, etkinliklerle bağdaştırıyorlar ki haklılar. İletişim dili de bu nedenle gelenekselin ötesinde… Gecede Nissan Juke’un sloganı hashtaglerle tanıtıldı. #senneredeysenpartiorada hashtagi ile sosyal medya paylaşımları gerçekleştirildi.
Ürünün tasarım dışında diğer öne çıkan özelliği konforu ve iç dizaynı. Bir otomobil tercih ederken elbette sadece tasarımına bakmayız. Hem tarzımızı yansıtacak şekilde hem de ihtiyaçlarımızı giderecek şekilde bir ürün tercih ederiz. Bu noktada diğer özelliklerini de bu yazıda paylaşmak istiyorum.
 
  • Juke’un DIG-T 115 benzinli motoru, düşük ağırlığı, Stop/Start özelliği ve ortalama 5,6 litre yakıt tüketimiyle daha ekonomik ve çevreci bir performans sergiliyor.
  • Sky Pack versiyonundan itibaren sunulan panoramik sunroof ile daha aydınlık ve ferah bir konforun tadını çıkart, dilediğin an yolculuğunun havasını değiştir.
  • Şerit Takip Uyarı Sistemi
  • Kör Nokta Uyarı Sistemi
  • Hareketli Nesne Algılama Sistemi
Kendisini ‘’şehrin yaramaz çocuğu’’ olarak tanımlayan Nissan Juke ile ilgili detaylı bilgi için bu adresi ziyaret edebilirsiniz.

No comments: